Учредяване в България

Независимо дали обмисляте да откриете ново дружество в България, клон или място на стопанска дейност на вече съществуваща компания, то това е вълнуващ и важен момент за всеки предприемач. Материализирането на идеята е много емоционален, но и много отговорен момент поради сложността на процесите, решенията и експертизата, които трябва да залегнат в основите на бъдещата Ви компания.

Институционализацията на бизнес в България е труден момент поради редица фактори. За да бъде реализирана, всяка бизнес идея зависи от специфична нормативна среда, от динамиката в законодателните регулации, от данъчния режим и други. Това налага необходимостта от широки познания в областта на правото, данъчното облагане, финансите и бизнес процесите.

Също така, ако компанията Ви е интернационална организация, която тепърва стъпва на българския пазар, задълбоченото проучване на правната среда и правилното синхронизиране на счетоводните системи и данъчни режими между различните юрисдикции на компаниите в групата, са съществени елементи.

Ние знаем, че чисто физическият акт на подаване на документите за регистрация на фирма сам по себе си е лесен, но от изключително значение е вземането на правилни решения по време на процесите, които го предхождат.

Институционализацията на бизнес не е само взимане на един пакет готови документи.

За всички предприемачи, които искат да положат правилно стабилни основи на бизнеса си, ние предлагаме интегрирани решения и цялостна експертиза във всички области.

Какви са стъпките за учредяване на бизнес?

Консултация

За нас от АКТИВиТИ това е най-важният етап от процеса по учредяване на бизнес, на който влагаме най – много усилия и страст. Уповавайки се на десетките ни години опит и интердисциплирания ни подход, ние ще Ви помогнем и заедно ще изясним всички важни аспекти, които ще бъдат от значение в следващите етапи от учредяването и функционирането на компанията след него.

Ние ще очертаем пътя, който предстои и ще го изминем заедно с Вас, защото знаем че успехът е сигурен, когато имаш надежден партньор.

Изготвяне на документация

След като имплементираме Вашите идеи, ще изготвим всички необходими документи за регистрирането на фирмата Ви, съобразени с разпоредбите на закона и определените по време на консултацията правна форма, задължителни реквизити и спецификите на бизнеса Ви спрямо бранша, в който ще оперира.

Вписване и последващи регистрации

Ще имаме ангажимента да заявим вече подготвените документи и приложения към тях пред Търговския регистър и регистър на ЮЛНЦ, както и да проследим и завършим процеса по вписване на Вашето дружество.

След финализирането на процеса ще получите ЕИК номер и с него възможност за упражняване на търговска дейност.

Освен с регистрация на фирма, ние можем да помогнем и с:

Предоставяне на адрес на управление
Предоставяне на офис приемна
Обезпечаване на работно място
Обработване на кореспонденция
Административна подкрепа

Какво следва след основаването на компанията?

С провеждане на регистрацията и вписване на дружеството пред Търговския регистър, приключват учредителните процедури и се поставя началото на процеса по установяване на бизнеса на пазара, неговото налагане и развитие.

Много от стопанските дейности са регламентирани от специфични нормативни изисквания и регулации, поради което ние можем да се ангажираме и да проведем процедурите, за да Ви снабдим с нужните разрешителни и лицензии за осъществяване на планираните от Вас стопански активности.

Първите стъпки може да изглеждат трудни, но истинските предизвикателства идват с разрастване на дейността, за това ние в АКТИВиТи формирахме и непрекъснато поддържаме експертни екипи, които могат да помогнат на Вашия бизнес с:

  • Качествено и непрекъснато изпълнение на процесите по обработване и изплащане на заплатите

  • Изготвяне на програми и проекти за получаване на финансиране от Европейския съюз и разработка на бизнес планове за финансиране от банкова финансова институция

  • Временно предоставяне на персонал – главен счетоводител или финансов директор

    • Бизнес и управленско консултиране
    • Преобразуване и сделки с търговски предприятия
    • Правно консултиране
    • Финансово и инвестиционно консултиране
    • Данъчно консултиране
    • Счетоводно консултиране

Имаме самочувствието и страстта да Ви помогнем във всички процеси – от създаването на компания, текущото и годишно счетоводство, обработването и изплащането на заплати до преобразуване и ликвидацията на търговеца. Разбираме, че не е много вдъхновяващо да говорим за прекратяване на един бизнес, но ние най-добре знаем с какви трудности се сблъскват предприемачите, когато трябва да прекратят и ликвидират дружествата си.

Всички счетоводни услуги, предлагани от АКТИВиТИ, са достъпни независимо в коя точка на България е бизнесът Ви.

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound